Galeria6
Loading...
Jesteś tutaj:  Home  >  gospodarka i finanse  >  Current Article

“Mieć Wpływ”. Konferencja KGHM i ZP Polska Miedź

Przez   /   15/11/2019  /   No Comments

KGHM we współpracy ze Związkiem Pracodawców Polska Miedź i przy partnerstwie merytorycznym IESE Business School oraz Instytutu Humanites organizuje I Dolnośląską Konferencję o Odpowiedzialnym Łańcuchu Dostaw „Mieć Wpływ” 28 listopada 2019 r. w Legnicy. Przedstawiciele firm z Dolnego Śląska i nie tylko, mają czas do 18 listopada (poniedziałek), aby wypełnić ankietę towarzyszącą konferencji, a do 22 listopada (piątek) mogą zgłaszać swój udział w tej bezpłatnej konferencji.

Celem konferencji jest wspólna refleksja nad kierunkami CSR, wymiana dobrych praktyk i znalezienie sposobów, aby nakłady finansowe i zaangażowanie przyczyniały się do efektywnej zmiany na lepsze.

PROGRAM KONFERENCJI

Każda firma poprzez swój produkt, usługę, sieć swoich kontrahentów tworzy łańcuch wartości i może wpływać na niego na poszczególnych etapach. W świecie transformacji technologicznej i rosnącej świadomości konieczności działań na rzecz środowiska, obszarem dużej troski powinien stać się także kapitał ludzki, na który w pierwszej kolejności każdy pracodawca ma wpływ. I dlatego temu obszarowi, kluczowemu tak z punktu widzenia potrzeb rynku pracy, innowacyjnej gospodarki jak również dla zdrowego społeczeństwa chcemy w szczególności poświęcić I edycję Dolnośląskiej Konferencji o Odpowiedzialnym Łańcuchu Dostaw.

9:00 Otwarcie konferencji przez Marcina Chludzińskiego Prezesa Zarządu KGHM

9:15 – 9:30
Na czym polega nowoczesne zarządzanie łańcuchem wartości?
Globalne trendy w CSR
Paweł Kudzia Chief Sustainability Officer, CSR strategist

9:30 – 9:50
Co mówią badania? Wyzwania i działania CSR w łańcuchu wartości KGHM
Prezentacja wyników Ankiety
Mariusz Pawełczyk Head of Retail Business Development – Central Europe w firmie dunnhumby

9:50 – 10:15
Jak łączyć cele biznesowe i społeczne?
„Wioska” (Biznes, Rodzina, Edukacja, Kultura i Samorząd) – Społeczny Ekosystem wobec wyzwań współczesnego człowieka i świata
Zofia Dzik Prezes Zarządu Instytut Humanites

10:15 – 10:45 Przerwa

10:45 – 11:30
Corporate Family Responsibility – Rodzinna Odpowiedzialność Biznesu
Mireia Las Heras profesor nadzwyczajny oraz dyrektor naukowy ds. badań w Międzynarodowym Ośrodku Badawczym ds. Pracy i Rodziny w IESE Business School przy Uniwersytecie Nawarry

11:30 – 12:15
Czy zainteresowanie biznesu tematem człowieka i rodziny to koszt, PR czy konieczność?
Dyskusja panelowa:
Marcin Chludziński Prezes Zarządu KGHM
Waldemar Skorupka Prezes Zarządu Quantum Foods Global
Zofia Dzik Prezes Zarządu Instytut Humanites

12:15 – 13:15 Lunch i networking

13:15 – 13:35
Jak skutecznie zarządzać, aby łączyć cele biznesowe i społeczne?
Przywództwo na wszystkich poziomach
Roman Wieczorek b. Wiceprezes Wykonawczy Zarządu Światowego Grupy Skanska

13:35-14:50
Festiwal dobrych praktyk
5-minutowe wystąpienia wybranych firm na podstawie ankiety

14:50-15:00 Podsumowanie i zamknięcie konferencji przez Michała Zborowskiego, Dyrektora Naczelnego ds. Administracji i Zakupów KGHM

***

Zapisy na konferencję są przyjmowane do 22 listopada (piątek) 2019 r. przez współorganizatora wydarzenia: Związek Pracodawców Polska Miedź, tel. 76 847 85 85, sekretariat@pracodawcy.pl.

Zapraszamy przedsiębiorców, aby do 18 listopada (poniedziałek) wypełnić ankietę towarzyszącą konferencji. Jej celem jest określenie skali i sposobów zaangażowania przedsiębiorstw o różnej wielkości w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wyniki ankiety poznamy podczas konferencji.

Źródło: KGHM

RYC. KGHM

    Drukuj       Email

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


* Wymagany

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

You might also like...

Aleksandra kRZESZEWSKA mACIEJ kUPAJ jACEK bASZCZYK (2)

Rada Miejska Legnicy przyjęła budżet na 2025 r.

Read More →