Poniżej prezentujemy kalendarium wakacyjnych wydarzeń sportowo-rekreacyjnych w Legnicy:
PLAŻOWY TURNIEJ BADMINTONA
Miejsce: basen ul. Radosna
Data: 03.07.2012 r.(środa), godz. 12.00
Dla uczestników turnieju wstęp wolny
Turniej zostanie rozegrany na dwóch boiskach w trzech kategoriach
7 ? 10 lat ? drużyny mieszane dziewcząt i chłopców
11- 14 lat – drużyny mieszane dziewcząt i chłopców
15 lat i powyżej – drużyny mieszane dziewcząt i chłopców
PLAŻÓWKA NOCĄ ? Turniej Nocnej Siatkówki Plażowej
Miejsce: kąpielisko KORMORAN
Data: 06.07.2012 r. (piątek), godz. 18.00
Dla uczestników turnieju wstęp wolny
W turnieju mogą wziąć udział zawodniczki i zawodnicy bez ograniczeń wiekowych oraz przynależności klubowej. Zawody rozgrywane będą systemem brazylijskim.
EURO CUP 2012 Turniej Plażowej Piłki Nożnej
Miejsce: kąpielisko KORMORAN, godz. 11.00
Data: 10, 24.07.2012 r. (wtorek)
Wstęp wolny dla uczestników turnieju
W turnieju mogą wziąć udział drużyny składające się z 4 zawodników i jednego rezerwowego.Rozgrywki prowadzone będą w trzech grupach wiekowych: – do 12 lat; -13-14 lat; 15-17 lat;
TURNIEJ SPORTÓW WODNYCH Zawody Pływackie, Turniej Koszykówki Wodnej
Miejsce: basen ul. Stroma
Data: 13.07.2012 r.(piątek), godz. 14.00
Dla uczestników wstęp wolny
Turniej koszykówki wodnej zostanie rozegrany w trzech kategoriach:
7 ? 10 lat drużyny mieszane dziewcząt i chłopców
11 ? 14 lat ? drużyny mieszane dziewcząt i chłopców
15 lat i powyżej – drużyny mieszane dziewcząt i chłopców
Zawody pływackie rozgrywane będą w trzech kat. wiekowych dziewcząt i chłopców:
7 -10 lat ? 25 m stylem dowolnym
11-14 lat ? 25 m stylem dowolnym
15 lat i powyżej ? 50 m stylem dowolnym
Festyn Rodzinny SPOTKAJMY SIĘ NA TARNINOWIE
Miejsce: plac zabaw przy ul. Oświęcimskiej
Data: 22.07.2012 r. (niedziela) godz. 14.00
Wstęp wolny
W programie: wielobój rekreacyjny dla dzieci i młodzieży, konkurencje dla dorosłych, współzawodnictwo rodzinne, nauka tańca ZUMBA, pokaz ratownictwa medycznego, pokaz capoeiry, występy artystyczne, zabawa taneczna pod gwiazdami, atrakcyjne nagrody dla uczestników