Na 620 metrach kwadratowych w Galerii Ferio swoje lokale otworzą: sieć Pepco oferująca szereg produktów dla rodziny i domu, salon prasowy Kolporter, salon telefonii Germatel, punkty gastronomiczne Frupi Yoogo oraz Cukiernia Michalak i Spółka. Dwukrotnie zwiększyła się też powierzchnia wynajmowana przez drogerię Natura.
- Aktualnie w centrach Ferio realizowana jest strategia rekomercjalizacji mająca na celu dopasowanie oferty obydwu galerii do potrzeb rynku, oczekiwań i potrzeb klientów. Obserwujemy zainteresowanie najemców powierzchnią zarówno w projekcie legnickim, jak i wrocławskim, spowodowane mocną pozycją obydwu obiektów w swoim segmencie na rynku oraz wyróżniającą je lokalizacją – Mariusz Czerwiak, starszy konsultant w Dziale Najmu Powierzchni Handlowych z Jones Lang LaSalle, spółki, która zarządza legnickim centrum handlowym.
FOT. FERIOWLEGNICY.PL