Kraina
Loading...
Jesteś tutaj:  Home  >  styl życia  >  Current Article

Regeneracja filtrów DPF FAP SCR

Przez   /   01/12/2022  /   No Comments

Posiadanie samochodu z filtrem cząstek stałych wiąże się z odpowiednią eksploatacją oraz utrzymaniem podzespołu w jak najlepszej kondycji, dlatego z pomocą przychodzi regeneracja filtrów cząstek stałych DPF FAP SCR w Bosch Service Pawlik w Stalowej Woli.

Koszt czyszczenia filtra cząstek stałych jest bardzo przystępny i nieobciążający portfela, zwłaszcza że taką usługę wykonuje się od czasu do czasu. Filtr DPF odzyska utracone parametry, dzięki którym znów stanie się wydajny i będzie usuwać szkodliwe pierwiastki pochodzące ze spalin. Wewnątrz DPF gromadzi się sadza i popiół, który jest trudny do usunięcia, więc samodzielnie się na pewno go nie pozbędziesz. Odpowiednią metodą regeneracji zatkanego filtra cząstek stałych jest mycie hydrodynamiczne w maszynie. Ten sposób oczyszczania DPF jest bardzo polecany ze względu na jego stuprocentową skuteczność i bezpieczeństwo. Po skutecznie przeprowadzonym oczyszczaniu filtra DPF wykonuje się testy przepustowości po to, aby klient otrzymał pełny raport dowodzący o odzyskanych parametrach podzespołu. Pamiętaj, że obowiązkiem każdego użytkownika pojazdu z DPF jest bieżąca regeneracja, która polega na wypalaniu filtra DPF w trasie bądź na postoju. Ponadto należy tankować dobrej jakości paliwo, uzupełniać oleje o niskiej zawartości popiołów i dość szybko naprawiać usterki, aby nie przyspieszyć zużycia elementu należącego do układu wydechowego. Niekiedy samooczyszczanie podzespołu nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Oznacza to, że w dalszym ciągu będą palić się kontrolki DPF oraz check engine i wtedy będzie trzeba szukać pomocy u specjalistów. Fachowcy, zanim umieszczą zanieczyszczony podzespół do maszyny, dokonają dokładnej analizy jego stanu. Gdyby okazało się, że filtr DPF jest uszkodzony, to nie zostanie poddany regeneracji.

Należy niezwłocznie zakupić nowy podzespół, poprosić o jego zamontowanie i adaptację w sterowniku jednostki napędowej. Jeżeli dane nowego filtra cząstek stałych nie zostałyby zapisane w ECU, to nie będzie mógł pracować zgodnie ze swoim przeznaczeniem i dodatkowo pojawią się kłopoty w pracy silnika.

 

    Drukuj       Email
  • Publikowany: 723 dni temu dnia 01/12/2022
  • Przez:
  • Ostatnio modyfikowany: Grudzień 1, 2022 @ 9:29 am
  • W dziale: styl życia, wiedza

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


* Wymagany

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

You might also like...

drhab.romualdluczynski_prof.wsbwewroclawiu_portret-2123247734,mVqUwmKfa1OE6tCTiHtf

Spotkanie z autorem książki o legnickiej gastronomii PRL-u

Read More →