Loading...
Jesteś tutaj:  Home  >  styl życia  >  Current Article

Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele

Przez   /   14/01/2025  /   9 Comments

Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

 Rossmann to drogeria – miejsce, w którym inspirujemy, wspieramy i pomagamy kochać siebie na co dzień. W realizację naszej misji włączyli się w ubiegłym roku aktorka Maja Ostaszewska i były piłkarz Kuba Błaszczykowski, a spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyćpodczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak aby akceptowali i doceniali  swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James.

 

Gdy w listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary, artystka wyznała, że to wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego–wyznała w informacji towarzyszącej premierze singla.

Piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów. Jednak droga artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne, ale wymagała także radzenia sobie z krzywdzącym ocenianiem, a często wręcz hejtem.

Jako młoda osoba w branży muzycznej niejednokrotnie stawiałam czoła porównaniom do innych czy uwagom dotyczącym mojego wieku i obecności w szeroko pojętym show-biznesie. Chciałabym, żeby mnie osobiście oceniano przez pryzmat tego, co robię, mojego rozwoju, a nie tego ile mam lat– mówiła Sara przy okazji ukazania się „Psycho”.

Dorastanie Sary jako artystki, ale także jako osoby, miało jeszcze jeden niełatwy wymiar. Jako córka Polki i Nigeryjczyka doświadczyła hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje -miałonegatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

 

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się młodzi debiutanci. Poprosiliśmy ich by bez scenariusza, własnymi słowami podzielili się tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie”.

Rytm filmowi nadaje piosenka „Chcę Ci powiedzieć coś” Kory. To jedno z najwcześniejszych nagrań Maanamu. Tętni pasją i świeżością. W rozedrganym namiętnością tekście potrzeba bliskości z drugą osobą przeplata się z uczuciem niechęci. Takie same emocje towarzyszą naszej relacji z własnym ciałemw drodze do samoakceptacji. W spocie Rossmanna piosenka Kory zachęca do jak najbardziej pozytywnej, afirmacyjnej odpowiedzi na kończące film pytanie: A Ty? Co chcesz powiedzieć swojemu ciału?

    Drukuj       Email
  • Publikowany: 35 dni temu dnia 14/01/2025
  • Przez:
  • Ostatnio modyfikowany: Styczeń 14, 2025 @ 6:04 pm
  • W dziale: styl życia

9 komentarze

  1. Dora pisze:

    Kiedy skończycie z tą reklama Sara bo już patrzeć nie można co za idiota ja wymyślił

  2. lustrator pisze:

    Swoja drogom to swiadczy o poziomie zidiocenia klienta kiedy artykuly kupuje sie na podstawie reklamy lub opinii ksiendza a nie na podstawie swojej madrosci i doswiadczen.

  3. lustrator pisze:

    A jakby scenki były z zenkiem martyniukiem????dzieci moje.

  4. Dora pisze:

    Przestałam chodzić do Rosmana przez tą reklame

  5. Andrzej pisze:

    Obrzydliwa ta niby reklama, to antyreklama. Przez długi czas nie wiedziałem, że to reklama sklepu

  6. Lucyna pisze:

    Obrzydkiwa reklama. Tak mnie denerwuje , że musze przełączać , zamykac uszy , albo wychodzę bo tak mi działa na nerwy . Antyreklama Rossmana

  7. Anonim pisze:

    Wyjątkowo obrzydliwa reklama z tą piosenkarką

  8. Grazyna Ormstein pisze:

    Tytul powazny i gleboki, tylko przekazanie jest nieprzymyslane wrecz niesmaczne i nie ma nis wspolnego z akceptacji swojego ciala.

  9. Dora pisze:

    Ta reklama jest Ohydna szkoda że więcej nie pokazaliście tej intymności

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


* Wymagany

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

You might also like...

front view young female in warm clothes with garlands on blue background xmas holiday color emotion woman beauty new year

Przebarwienia po zimie: Jak skutecznie się ich pozbyć?

Read More →