Jeszcze większa oferta produktowa, jeszcze lepsze lokalizacje, jeszcze ciekawszy design. Cuprum Arena, po niemal pięcioletniej obecności w gronie najprężniej działających obiektów handlowo – rozrywkowych w Polsce, zapowiada pojawienie się nowych marek oraz powiększenie powierzchni dotychczas obecnych brandów. Jako pierwsza w nowej aranżacji zaprezentuje się kwiaciarnia Polskie Kwiaty, obecna w Galerii Cuprum Arena od 2009 roku.
Najnowocześniejsze centrum handlowo – rozrywkowe Zagłębia Miedziowego posiada 130 najemców, wśród których znajdują się wiodące brandy z kraju i świata, a także regionalni przedsiębiorcy, znający specyfikę lokalnego biznesu. Przykładem jest pochodząca z Lubina marka Polskie Kwiaty. Salon w nowej odsłonie będzie miał 56 m2 powierzchni. Nie zmieni się kondygnacja lokalizacji – w dalszym ciągu znajdować się będzie na poziomie 0. Salon w nowej odsłonie dostępny będzie dla klientów od 25 kwietnia.
Oferta produktowa brandu obejmuje wiązanki i bukiety okolicznościowe z kwiatów żywych, sztucznych i suszonych, wieńce i wiązanki pogrzebowe, stroiki, rośliny doniczkowe oraz fontanny z czekolady. Kwiaciarnia oferuje również oprawę imprez w oparciu o kwiatowe aranżacje, pakowanie prezentów, a także usługi porządkowe nagrobków. – Mamy nadzieję, że nowe miejsce, większy lokal, a co za tym idzie – szerszy asortyment, pozwoli na powiększenie grona klientów – mówi właściciel Polskich Kwiatów, Jarosław Kuc.
Polskie Kwiaty to jedyna kwiaciarnia w gronie najemców Galerii Cuprum Arena. Pierwszych klientów zaprosiła wraz z otwarciem lubińskiego obiektu, w maju 2009 roku.
- Podsumowaniem pięcioletniej działalności jest odwiedzalność liczona w dziesiątkach milionów klientów oraz wypracowana pozycja lidera sektora nie tylko handlowego, ale również kulturalno– rozrywkowego w Zagłębiu Miedziowym. Nie zamierzamy jednak osiadać na laurach, ponieważ mamy apetyt na dalszy rozwój. Już wkrótce zaprezentujemy debiutujące w Cuprum Arena marki, a także nowe odsłony już istniejących salonów. Szykujemy zmiany dla naszych klientów, by jeszcze lepiej dopasować się do ich oczekiwań – zapowiada Ewa Sieńko, menager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.