Agem7
Loading...
Jesteś tutaj:  Home  >  gospodarka i finanse  >  Current Article

Polskie Kwiaty w nowej odsłonie

Przez   /   16/04/2014  /   No Comments

Jeszcze większa oferta produktowa, jeszcze lepsze lokalizacje, jeszcze ciekawszy design. Cuprum Arena, po niemal pięcioletniej obecności w gronie najprężniej działających obiektów handlowo – rozrywkowych w Polsce,  zapowiada pojawienie się nowych marek oraz powiększenie powierzchni dotychczas obecnych brandów. Jako pierwsza w nowej aranżacji zaprezentuje się kwiaciarnia Polskie Kwiaty, obecna w Galerii Cuprum Arena od 2009 roku.

Najnowocześniejsze centrum handlowo – rozrywkowe Zagłębia Miedziowego posiada 130 najemców, wśród których znajdują się wiodące brandy z kraju i świata, a także regionalni przedsiębiorcy, znający specyfikę lokalnego biznesu. Przykładem jest pochodząca z Lubina marka Polskie Kwiaty. Salon w nowej odsłonie będzie miał 56 m2 powierzchni.  Nie zmieni się kondygnacja lokalizacji – w dalszym ciągu znajdować się będzie na poziomie 0. Salon w nowej odsłonie dostępny będzie dla klientów od 25 kwietnia.

Oferta produktowa brandu obejmuje wiązanki i bukiety okolicznościowe z kwiatów żywych, sztucznych i suszonych, wieńce i wiązanki pogrzebowe, stroiki, rośliny doniczkowe oraz fontanny z czekolady. Kwiaciarnia oferuje również oprawę imprez w oparciu o kwiatowe aranżacje, pakowanie prezentów, a także usługi porządkowe nagrobków.  – Mamy nadzieję, że nowe miejsce, większy lokal, a co za tym idzie – szerszy asortyment, pozwoli na powiększenie grona klientów – mówi właściciel Polskich Kwiatów, Jarosław Kuc.

Polskie Kwiaty to jedyna kwiaciarnia w gronie najemców Galerii Cuprum Arena. Pierwszych klientów zaprosiła wraz z otwarciem lubińskiego obiektu, w maju 2009 roku.

- Podsumowaniem pięcioletniej działalności jest odwiedzalność liczona w dziesiątkach milionów klientów oraz wypracowana pozycja lidera sektora nie tylko handlowego, ale również kulturalno– rozrywkowego w Zagłębiu Miedziowym. Nie zamierzamy jednak osiadać na laurach, ponieważ mamy apetyt na dalszy rozwój. Już wkrótce zaprezentujemy debiutujące w Cuprum Arena marki, a także  nowe odsłony już istniejących salonów. Szykujemy zmiany dla naszych klientów, by jeszcze lepiej dopasować się do ich oczekiwań – zapowiada Ewa Sieńko, menager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.

    Drukuj       Email

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


* Wymagany

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

You might also like...

Transmisja-na-żywo-Zwyczajne-Walne-Zgromadzenie-KGHM-Polska-Miedź-S.A.-–-Opera-07.06.2019-122157.bmp-300x181

Zbliża się nadzwyczajne walne w KGHM

Read More →