Zakład Ubezpieczeń Społecznych uruchomił Centrum Obsługi Telefonicznej (COT). Oferta Centrum zastąpiła infolinie Płatnik i Moja skłądka.
Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS dostępne jest dla klientów pod numerami:
- 22 560-16-00 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych)
- lub 801-400-987 (z telefonów stacjonarnych).
Centrum telefoniczne to jeden z elementów nowej Platformy Usług Elektronicznych (PUE) uruchomionej przez Zakład w czerwcu. Za pośrednictwem centrum można uzyskać dostęp do informacji w sprawach: świadczeń emerytalno ? rentowych, zasiłków, ubezpieczeń społecznych, obsługi programu ?Płatnik?, obsługi PUE.
Wybierając numer telefonu centrum klient ZUS połączy się z konsultantem COT (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00) lub zostanie obsłużony przez automatyczny, telefoniczny system informacyjny COT, czynny 24 godziny na dobę.
Oferta centrum zastąpiła infolinię: Płatnik oraz Moja Składka.
Gdzie zgłosić śmierć osoby zmarłej za granicą
byście za tą kasę uruchomili zwyczajną konsultantkę
bo mój cenny czas przez to guano zmarnowany
siedzę od godziny na telefonie i gadająca maszyna zepsuta
mam 59 lat nie mam pracy ani renty co musze zrobic by dostac zasilek przed emerytarny mam 15 lat pracy
Jeden numer nie działa a na drugim czas oczekiwania 40 minut. Super.
Faktycznie, niezłe gówno, nie działa !
Słodkiego miłego życia każdemu kto spróbuje się połączyc z infolinią telefonicznie, albo w jakikolwiek sposób inny – czat, skype – ja próbowałem 3 dni i bez skutku – żanada. To ma byc obsługa?? Spóźnij się człowieku 2 dni ze składkami to jesteś prawie przestępcą, ale spróbuj uzyskać informacje jakiekolwie – niewykonalne. A jak wiadomo nieznajomośc prawa nie zwalnia z odpowiedzialności prawnej…