POLMED
Loading...
Jesteś tutaj:  Home  >  wiadomości  >  Current Article

Legnica nominowana do Gryfa za magiczną kampanię

Przez   /   04/10/2017  /   No Comments

Kapituła Dolnośląskiego Gryfa nominowała do swej Nagrody Gospodarczej legnicką kreatywną kampanię promocyjną Magiczna Legnica. Nominacje nadawane były przedsiębiorstwom i samorządom w ośmiu kategoriach.

Legnica wystartowała w kategorii nagrody dla samorządów za sukces w tworzeniu własnej, lokalnej marki. Obok nas nominację otrzymały Jaworzyna Śląska i Polanica Zdrój. Laureatów 14. edycji konkursu poznamy podczas Wielkiej Gali Biznesu 23 października 2017 roku w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu.
Organizatorami 14. edycji konkursu są: Zachodnia Izba Gospodarcza – Pracodawcy i Przedsiębiorcy, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Związek Pracodawców Polska Miedź, Pracodawcy RP wspólnie z Partnerem Merytorycznym – firmą PwC oraz Mecenasem Konkursu: mBank S.A.
Przypomnijmy, czym jest Magiczna Legnica. Intensywna kampania trwała przez dziesięć miesięcy, od listopada 2016 r. do sierpnia 2017. Miała cały szereg aspektów promocyjnych, artystycznych, edukacyjnych, poznawczych, turystycznych i integrujących mieszkańców miasta wokół jego najatrakcyjniejszych walorów.
Były spontaniczne i otwarte dla publiczności działania artystów z kręgu magicznego realizmu. Był zrywający z prawami fizyki w architekturze niezwykłej urody kalendarz na rok 2017, który trafił do siedmiu tysięcy legniczan. Była niezwykle udana kooperacja z lokalnymi i regionalnymi mediami, które chętnie włączały się w poszczególne odsłony projektu. Powstały filmy prezentowane przy dziesiątkach tysięcy odsłon w mediach społecznościowych. Były wreszcie cieszące się dużą popularnością (ok. tysiąca osób), gawędziarskie spacery turystyczne po magicznych, potrafiących zmieniać swe ukryte oblicze zakątkach Legnicy.

Źródło: Urząd Miasta w Legnicy

Niedawno za tę samą kampanię Legnica została nagrodzona Kryszałem PR (na zdjęciu prezentuje go Ewa Szczecińska-Zielińska, dyrektor wydziału promocji i komunikacji społecznej, wyżej prezydenta Tadeusz Krzakowski i malarz magicznej Legnicy Jarosław Jaśnikowski z jednym z obrazów stworzonych na potrzeby kampanii promocyjnej).

FOT. PIOTR KANIKOWSKI

    Drukuj       Email
  • Publikowany: 2598 dni temu dnia 04/10/2017
  • Przez:
  • Ostatnio modyfikowany: Październik 4, 2017 @ 1:26 pm
  • W dziale: wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


* Wymagany

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

You might also like...

411-263428

Zabłąkany rolnik w ciągniku na drodze ekspresowej S3

Read More →