Od stycznia 2018 roku pasażerowie Kolei Dolnośląskich mogą kupować bilety za pośrednictwem innowacyjnej platformy KOLEO. Podróżni za pomocą strony internetowej lub aplikacji na telefonach komórkowych będą mieli jeszcze łatwiejszy dostęp do biletów jednorazowych, okresowych i sieciowych wraz ze wszystkimi dostępnymi ulgami oraz promocjami.
W KOLEO Koleje Dolnośląskie oferują bilety w dokładnie takiej samej cenie jak w kasach i innych kanałach sprzedaży. Koszt biletu będzie taki sam w kasie, automacie biletowym, u obsługi pociągu, jak i w aplikacji. – Obecność naszej spółki na platformie KOLEO to kolejny krok w stronę zapewnienia maksymalnego komfortu naszym pasażerom. Szukaliśmy dodatkowego rozwiązania, które będzie nowoczesne, bezpieczne i intuicyjne w obsłudze – mówi Piotr Rachwalski, Prezes Kolei Dolnośląskich. – Wygoda w zakupie biletów dla podróżnych przekłada się na mobilność mieszkańców Dolnego Śląska – dodaje Rachwalski.
Pasażerowie korzystający z naszej platformy chwalą sobie zastosowane przez nas rozwiązania. Potwierdzeniem świetnej oceny aplikacji KOLEO przez podróżnych jest bardzo wysoka nota – 4,6/5 – na platformie Google Play oraz fakt, iż korzysta z niej ponad 0,5 mln – mówi Kuba Czajkowski – Prezes zarządu spółki Astarium, właściciela platformy KOLEO. Jako jedyna tego typu platforma w Polsce, KOLEO umożliwia sprawdzenie rozkładu jazdy pociągów wraz z ceną biletu na dane połączenie oraz szybki, wygodny i bezpieczny zakup biletu – nawet jeżeli jest to połączenie z przesiadką.
Wszystkie bilety Kolei Dolnośląskich dostępne są na platformie KOLEO poprzez portal koleo.pl oraz aplikacje na systemy Android oraz iOS.
Źródło: Koleje Dolnośląskie
FOT. KOLEJE DOLNOŚLĄSKIE