Na chińskim rynku produktów zdrowotnych (suplementy i leki) marka FOHOW obecna jest od 1999 roku. Misją firmy jest promowanie kultury zdrowotnej i celebrowanie zdrowego życia. Twórca marki swoje dzieło rozpoczął kilka lat wcześniej, lecz dopiero od 1999 r. możliwe stało się wprowadzenie standardów produkcji identycznych jak dla produkcji farmaceutycznej.
Marka współpracuje z wybitnymi specjalistami w dziedzinie leczenia, zdrowia i żywienia. W swojej filozofii odwołuje się do Tradycyjnej Chińskiej Medycyny, z której czerpie podczas opracowywania receptur produktów. Od 2007 r. firma obecna jest na wszystkich kontynentach, co umożliwiają certyfikaty zdrowia i bezpieczeństwa wymagane w poszczególnych krajach.
Kamieniem milowym rozwoju marki było opracowanie receptury Fohow Oral Liquid - produktu docenionego na całym świecie. W jego składzie znajduje się kordyceps, który od wieków wykorzystywany jest w Tradycyjnej Chińskiej Medycynie, a także medycynie ludowej. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że kordyceps (właściwie maczużnik chiński) to najlepiej przebadany grzyb na świecie. W licznych badaniach naukowych potwierdzono jego aktywnosć biologiczną prowadzącą między innymi do podniesienia poziomu odporności, a dodatkowo udowodniono badanie przeciwnowotworowe i przeciwzapalne.
Po sukcesie Fohow Oral Liquid drugim flagowym produktem okazały się Perły Księżniczki, które przywaracją zdrowie intymne kobiet na całym świecie. Także ten produkt bazuje na ziołolecznictwie i filozofii Tradycyjnej Chińskiej Medycyny.
Po rozwoju produktów prozdrowotnych FOHOW zaczął tworzyć receptury innych produktów prozdrowotnych, łączących tradycyjne podejscie do zdrowia z nowoczesnymi zdobyczami współecznych technologii. Przykładem takiego połączenia są funkcyjne wkładki higieniczne.
Na kolejnym etapie rozwoju firmy zaczęto inwestować w prozdrowotne kosmetyki oraz produkty faradyczne. Wielką popularnoscią cieszą się na przykład rozgrzewajace pasy lędźwiowe. Emitują one promieniowanie podczerwone mające przeciwzapalny i relaksacyjny wpływ na tkanki. Docnieją go w szczególnosci osoby zmagajace się z uporczywymi bólami kregosłupa lędźwiowego.
Marka FOHOW nie ustaje w rozwoju. Cały czas prowadzi badania służące opracowaniu najlepszych rozwiązań na rozmaite problemy zdrowotne. W skład jej aktualnej oferty wchodzą także różnego rodzaju masażery i tekstylia funkcyjne. Jednym z ostatnich produktów są kapsułki Fohow Młodość Plus, które maja spowolnić proces starzenia.
Produkty FOHOW mają liczne grono wiernych klientów. Kto raz spróbował produktu, najczęściej wraca po kolejne. Realizowane badania a także koniecznosć nieustającej kontroli produkcji i uzyskiwania atestów sprawiają, że produkty te nie należą do najtańszych. Stąd na rynku wiele produktów to tzw. “podróbki”. Z tego powodu zakupów należy dokonywać wyłącznie u autoryzowanych przedstawicieli marki – jest to gwarancja jakości.