Choice został najlepszą cukiernią oraz najlepszą lodziarnią działającą w sieci w prestiżowym konkursie Sweet&Coffee Awards. To już kolejna nagroda branżowa tej marki.
Choice rywalizował w konkursie z najsilniejszymi krajowymi cukierniami i lodziarniami. Sweets & Coffee Awards 2015 to jedyne w Polsce wydarzenie w branży gastronomicznej, skupiające się na słodkiej stronie rynku. – Dla marek takich jak nasza to także wyjątkowa okazja promocji najlepszych firm i lokali w Polsce, uhonorowania pracy i osiągnięć nie tylko właścicieli, ale także personelu. Znamy też mocne strony naszej marki, dlatego lubimy startować w konkursach i mierzyć się z najlepszymi – mówi Małgorzata Mroczka, prezes MJM Group, właściciela Choice i pięciu innych marek restauracyjnych: Broaster Chicken, Efez, Road American Restaurant, Benvenuti in Italia i Yogo by Choice.
Jak wyglądał konkurs? Spośród zgłoszeń, komisja konkursowa złożona z prelegentów i panelistów Forum Rynku Kawiarni – Lodziarni – Cukierni Sweets & Coffee 2015, wybrała finalistów konkursu, a następnie zwycięzców poszczególnych kategorii. Rozstrzygnięcie rywalizacji oraz wręczenie nagród nastąpiło 26 maja 2015 r. podczas uroczystej gali na zakończenie Forum Rynku Kawiarni – Lodziarni – Cukierni Sweets & Coffee 2015.
Choice wygrał w dwóch kategoriach: został najlepszą cukiernią działająca w sieci, takie same laury dostał jako lodziarnia. – Najbardziej cieszy mnie to, że Choice docenia także branża, a to uznanie idzie w parze z miłością klientów do naszej marki – dodaje Małgorzata Mroczka. W Polsce wyrobów z sieci Choice spróbować można obecnie w 7 lokalach: we Wrocławiu, Legnicy, Jeleniej Górze, Świdnicy, Pile, Chojnicach i Kaliszu.
W kwietniu tego roku marka Choice zwyciężyła także w konkursie Food Business Awards 2014 w kategorii „nowatorska strategia marketingowa”.
źródło: /mind progress/ group