Starostwo3
Loading...
Jesteś tutaj:  Home  >  gospodarka i finanse  >  Current Article

Sukces galerii Cuprum Arena

Przez   /   25/01/2013  /   No Comments

Lubińskie centrum handlowo-rozrywkowe nie tylko wyrobiło sobie już solidną pozycję w regionie, ale też nieustannie przyciąga tłumy klientów. W 2012 roku galerię Cuprum Arena odwiedziło ponad 6 milionów klientów.  Inwestor odnotował także wzrost obrotów o prawie 10 procent w porównaniu do roku 2011.

Jak wynika z analiz inwestora, zainteresowanie lubińskim obiektem handlowo-rozrywkowym wciąż rośnie.  W 2012 roku liczba klientów przekroczyła 6 milionów.  – Cieszymy się, że oferta obiektu, nad uatrakcyjnieniem której nieustannie pracujemy, trafia w gusta mieszkańców Lubina i okolic. Na pewno wynik ten zmobilizuje nas do jeszcze cięższej pracy – mówi  Ewa Sieńko, manager do spraw marketingu galerii Cuprum Arena

Cuprum Arena w Lubinie to niepowtarzalne centrum handlowo- rozrywkowe, które od dnia otwarcia 9 maja 2009 roku wypracowało sobie solidną markę na mapie dolnośląskich galerii handlowych. Jest to jeden z niewielu tego typu obiektów wybudowanych na planie koła i zarazem jedynym tego rodzaju w całej Polsce. Ponadto może się pochwalić prawdopodobnie największą średnicą ze wszystkich istniejących na dzień dzisiejszy galerii handlowych, która wynosi 150 metrów.

Galeria Cuprum Arena jest obiektem wielofunkcyjnym pełniącym zarówno rolę handlowo-usługową jak i rekreacyjno- rozrywkową. Na powierzchni niemal 70 tys. m. kw. znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych, w tym sklepy odzieżowe i obuwnicze, delikatesy spożywcze ?Alma?, sklep RTV-AGD ?Saturn?, klub fitness ?Pure Jatomi Platinum Fitness? z basenem,  multipleks ?Helios?  z pięcioma salami (również z możliwością projekcji filmów w 3D), salony z wyposażeniem wnętrz , salony jubilerskie, pralnia, salon fryzjerski, centrum biurowe. Istnieje tu również pierwszy w Polsce salon kibica, oferujący pamiątki i gadżety klubu Zagłębia Lubin oraz bilety na wszystkie imprezy sportowe i rozrywkowe organizowane na miejscowym stadionie.

Lubińska galeria nie tylko pełni funkcję handlową, ale też stała się miejscem najważniejszych wydarzeń rozrywkowo-kulturalnych w regionie.   W ubiegłym roku wielkim zainteresowaniem cieszyły się wystawy samochodów filmowych i owadów.

    Drukuj       Email
  • Publikowany: 4320 dni temu dnia 25/01/2013
  • Przez:
  • Ostatnio modyfikowany: Styczeń 25, 2013 @ 10:32 am
  • W dziale: gospodarka i finanse

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


* Wymagany

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

You might also like...

SONY DSC

Mieszkańcy bronią geoparku UNESCO przed wiatrakami

Read More →