Otwarcie dwutysięcznego sklepu to duży krok w historii JYSK. Na tą okazję przygotowano dużo świetnych ofert dla klientów na całym świecie.
Otwarcie sklepu numer 2000 to duży krok w kierunku spełniania ambicji rozwoju globalnego. W 2005 JYSK świętował otwarcie sklepu numer 1000 i w ciągu siedmiu lat udało się podwoić liczbę sklepów na całym świecie.
Dużo rzeczy się zmieniło od czasu kiedy właściciel JYSK Lars Larsen otworzył w 1979 w Danii pierwszy sklep mieszczący się w Aarhus przy Silkeborgvej. W tamtym czasie sam przygotowywał wywieszki cenowe oraz obsługiwał klientów stojąc za ladą. Dzisiaj grupa JYSK składa się z ponad 17.000 pracowników. Tygodniowo otwierane są 2-3 sklepy spośród 34 krajów, w których działa JYSK.
?Jestem dumny i zachwycony, że udało się nam osiągnąć ten cel. Bardzo wiele dla mnie znaczy to, jak JYSK ciągle się powiększa w duchu zdrowej biznesowej rywalizacji. W ostatnich latach szczególnie szybko nastąpił ten rozwój, naszym kolejnym celem jest otwarcie sklepu 4000 w przeciągu 10-15 lat. To ambitne wyzwanie, jednak dobrze jest mieć duże ambicje? mówi Lars Larsen, założyciel i właściciel JYSK.
Świetna oferta dla każdego
Lars Larsen obiecuje, że warto będzie odwiedzić sklepy JYSK, jako że w najbliższych tygodniach rusza ogromna kampania świętująca to wydarzenie.
Sklepem numer 2000 został sklep w norweskim mieście Leknes, które mieści się na archipelagu wysp Lofoty na Oceanie Atlantyckim. Lokalizacja ta, z dala od wielkich miast, nie została wybrana przypadkowo ? ma ona podkreślać, że JYSK ma dobrą ofertę dla każdego, niezależnie od miejsca, w którym mieszka.
?Nasza siła to dostępność i obecność. Dotyczy to zarówno zakresu różnorodnych produktów w naszej ofercie, jak również położenia naszych sklepów. Nieważne czy mieszkasz w wielkim czy małym mieście gdziekolwiek na świecie ? zawsze powinno się łatwo do nas trafić? podkreśla Lars Larsen.