Według najnowszego raportu ?Polska Piłka?, przygotowanego przez agencję Press Service Monitoring Mediów, ekwiwalent reklamowy Miedzi Legnica we wrześniu bieżącego roku przekroczył 3 mln złotych.
Teraz wynosi on dokładnie 3 270 832,00 zł! Oznacza to, że legnicki klub jest coraz bardziej atrakcyjnym partnerem dla potencjalnych sponsorów.
Czym jest wspomniany ekwiwalent? Uwzględnia on wycenę publikacji dotyczących klubu na podstawie ogólnopolskiego monitoringu mediów, zawierającego ponad 1100 tytułów.
Jak informuje klub, sprawne zarządzanie, dobra organizacja, a także coraz lepsze wyniki sportowe osiągane przez Miedź sprawiają, że o zespole coraz częściej pisze się i mówi nie tylko w mediach regionalnych, ale też ogólnopolskich. To z kolei oznacza większe możliwości eksponowania logotypów sponsorów, dzięki czemu Miedź jest coraz bardziej atrakcyjnym partnerem.
źródło: miedzlegnica.eu