Rodzina, współdziałanie, komunikacja – KGHM Polska Miedź S.A. po raz drugi przystępuje do ogólnopolskiej akcji „Dwie godziny dla Rodziny”, zachęcającej organizacje i firmy do działań na rzecz harmonijnego łączenia ról w życiu zawodowym i prywatnym. Oprócz Oddziałów KGHM swój udział w akcji zadeklarowało 12 spółek z Grupy Kapitałowej.
15 maja w Międzynarodowy Dzień Rodzin Instytut Humanites od 9 lat organizuje akcję pod hasłem Dwie godziny dla Rodziny. Celem tegorocznego przedsięwzięcia jest wzmacnianie relacji osobistych i społecznych oraz zwrócenie uwagi na wartość relacji rodzinnych, a także zachęta do pozytywnej odpowiedzi na problem samotności i kryzys więzi, które nie maleją w dobie epidemii.
- Niezależnie od konsekwencji pandemii kluczowe dla nas pozostają wartości, które łączą wszystkich pracowników Grupy Kapitałowej. Odpowiedzialność za drugiego człowieka, współdziałanie i właściwa komunikacja doskonale wpisują się w ideę akcji Dwie godziny dla Rodziny. Bardzo się cieszę, że w tym roku firm i organizacji, które przyłączają się do kampanii jest tak dużo – mówi Marcin Chludziński, Prezes Zarządu KGHM Polska Miedź S.A.
15 maja w Oddziałach KGHM, które nie wykonują pracy zmianowej, pracownicy będą mogli zakończyć pracę 2 godziny wcześniej. Pozostałe Oddziały otrzymają w ramach akcji gadżety. Udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny” wpisuje się w realizowaną w KGHM Strategię CSR. Spółka aktywnie wdraża i wspiera wszelkiego rodzaju projekty na rzecz rodziny i społeczności lokalnych.
- Poprzez szereg działań jak: warsztaty i wykłady rozwojowe, wsparcie ekspertów, uruchomienie biblioteczek rodzica w kilkunastu punktach spółki, rozdawanie gier i gadżetów przygotowanych z myślą o rozwinięciu kreatywności, inspirujemy do dobrej rozmowy oraz pogłębiania relacji w rodzinach i między naszymi pracownikami – mówi Magdalena Wróbel, Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
W ramach akcji KGHM m.in. ogłosił konkurs dla pracowników firmy i Grupy Kapitałowej. Uczestnicy mieli za zadnie wykonanie zdjęcia swoich bliskich z wykorzystaniem motywu związanego ze Spółką. Autorzy najciekawszych zdjęć otrzymają setki atrakcyjnych nagród, w tym bony do wykorzystania w hotelach, restauracjach czy instytucjach kultury.
Źródło: KGHM
FOT. KGHM