W internecie jest już dostępny nowy film promujący Złotoryję, przygotowany na zlecenie złotoryjskiego ratusza. Cieszy się dużą popularnością wśród użytkowników sieci.
Materiał filmowy realizowała przez kilka wiosennych i letnich miesięcy tego roku agencja reklamowa Proxart z Legnicy, z którą Urząd Miejski w Złotoryi współpracuje od kilku lat. Film ma znakomitą jakość graficzną, bo został przygotowany w bardzo wysokiej rozdzielczości. Doskonale nadaje się do projekcji na dużych ekranach (ma być wyświetlany m.in. w złotoryjskim kinie Aurum).
Film, trwający 4 i pół minuty, ukazuje nie tylko walory kulturowe, architekturę i atuty gospodarcze Złotoryi, ale także atrakcje turystyczne i piękne krajobrazy okolic miasta, zaprezentowane z innej niż dotąd perspektywy, bo ujęcia kręcone były z dużej wysokości przy wykorzystaniu dronów.
Produkcja ma charakter promocyjny i przeznaczona jest nie tylko dla inwestorów i turystów, ale także dla osób, które szukają miejsca do osiedlenia się. Złotoryjski magistrat zakłada, że będzie rozpowszechniany przez wszystkie możliwe kanały, stanowiąc jeden z elementów kampanii promocyjnej miasta. Na płytach i poręcznych pendrive’ach trafi m.in. do przedsiębiorców i potencjalnych inwestorów. – Fragmenty filmu zostały już wykorzystane podczas rozmów z przedstawicielami firmy Borgers, interesującej się zainwestowaniem w Złotoryi, i zrobiły na niemieckich przedsiębiorcach duże wrażenie – mówi burmistrz Robert Pawłowski.
Film, którego realizacja kosztowała 11 685 zł, cieszy się dużym zainteresowaniem internautów – w pierwszy weekend po umieszczeniu na stronie youtube obejrzało go ponad 6,5 tys. osób. Materiał można również odtworzyć z poziomu portalu miejskiego www.zlotoryja.pl oraz profilu Urzędu Miejskiego na Facebooku.
Do sieci w ostatnich dniach trafił również inny materiał filmowy, mający dla Złotoryi walor promocyjny. To teledysk znanego na lokalnej scenie muzycznej zespołu Woda Ski Bla do utworu „Banana”. Materiał, który zyskuje sobie coraz większą popularność na portalu youtube, został zrealizowany na złotoryjskiej starówce oraz w okolicach Wilczej Góry i zalewu na Kaczawie. Urząd Miejski dofinansował produkcję teledysku kwotą 2,3 tys. zł. – Jesteśmy otwarci na każdą formę promocji miasta, zależy nam na przekazie, który dociera do różnych grup społecznych, także młodzieży. Staramy się od kilku miesięcy, aby o Złotoryi była głośno w różnych mediach, i mamy sygnały, że to nasze otwarcie jest już widoczne na zewnątrz – podkreśla burmistrz Robert Pawłowski.
Źródło: Urząd Miasta w Złotoryi
się gimnastykują żeby było medialnie a tak bywało kiedyś
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/232858,burmistrz-zlotoryi-wyrzucil-ekipe-tvn24,id,t.html