Pasażerowie Kolei Dolnośląskich zyskali możliwość zakupu biletu na przejazd w Internetowym Systemie Sprzedaży eKD do 5 minut przed planowym odjazdem pociągu. To kolejne udogodnienie dla pasażerów po wprowadzeniu w kwietniu terminali do płatności bezgotówkowej.
Dzięki nowemu rozwiązaniu pasażerowie zyskali od 12 maja dodatkową możliwość bezpiecznego zakupu biletu, nawet na chwilę przed odjazdem pociągu.
– Dotychczas system umożliwiał zakup biletu do 30 minut przed rozpoczęciem podróży. Było to mało praktyczne i na tę niedogodność zwracali nam uwagę nasi pasażerowie – mówi Bartłomiej Rodak, rzecznik Kolei Dolnośląskich. – Dlatego zaraz po wdrożeniu w pociągach płatności bezgotówkowych, przystąpiliśmy do zmian w naszym systemie sprzedaży online.
Dostępna oferta biletów
Internetowy system sprzedaży umożliwia zakup biletów według taryfy podstawowej na bilety jednorazowe, tygodniowe i miesięczne oraz według obowiązujących ofert specjalnych: „Taryfy Aglomeracyjnej”, „Biletu Sowiogórskiego”, „Weekend z KD”, „Razem z KD”, „Legitymacja KD 50%”, „Senior 60+”. Dodatkowo, za pośrednictwem platformy można kupić bilety na przewóz roweru, bagażu oraz zwierząt domowych.
Obowiązujące systemy sprzedaży
Pasażerowie Kolei Dolnośląskich już wcześniej mieli kilka możliwości bezgotówkowego zakupu biletów. Pełna oferta dolnośląskiego przewoźnika jest bowiem dostępna również w aplikacji mobilnej SkyCash oraz na platformie KOLEO.
Od kwietnia podróżni mają również możliwość bezgotówkowego zakupu biletów w każdym pociągu Kolei Dolnośląskich. Wszystkie drużyny konduktorskie zostały wyposażone mobilne terminale płatnicze, które umożliwią płatność kartą lub telefonem.
Źródło: Koleje Dolnośląskie S.A.
FOT. KOLEJE DOLNOŚLĄSKIE S.A.