KGHM1
Loading...
Jesteś tutaj:  Home  >  wiadomości  >  Current Article

Moje trzy grosze. Reduta Ordona

Przez   /   13/10/2021  /   46 Comments

Po sześciu latach łamania Konstytucji i kpin z jej obrońców obóz władzy jest gotów zginąć za nią oraz za Zbigniewa Ziobro. W centralnym miejscu barykady, tuż obok miejsca wyścielonego puchem z kombinezonów narciarskich dla prezydenta Andrzeja Dudy, ułożyli się już Julia Przyłębska i jej koledzy dublerzy w efektownych togach z biało-czerwonym żabotem. Śmiało, proszę wycieczki, podejdźmy bliżej. Dziś nie biją, nawet jeśli ktoś założył koszulkę z napisem “Konstytucja”.

O, podjechała limuzyna z Pałacu Prezydenckiego, za chwilę będziemy zatem świadkami, jak na należne mu miejsce strażnika Konstytucji RP wspina się po barykadzie Andrzej Duda. Trudno sobie wyobrazić tę wojnę bez niego, prezydenta bezgranicznie oddanego kolegom ze swego obozu. Chyba wszyscy pamiętamy, że kiedy trzeba było osłonić Mariusza Kamińskiego przed władzą sądowniczą, bez wahania nadużył art.139 Konstytucji RP, wyręczając wymiar sprawiedliwości w badaniu i osądzeniu przyszłego ministra. To on odmówił przyjęcia ślubowania od sędziów Romana Hausera, Krzysztofa Ślebzaka, Andrzeja Jakubeckiego, prawidłowo wybranych do Trybunału Konstytucyjnego przez Sejm VII kadencji, a w następnym ruchu zaakceptował bezprawny wybór dublerów dokonany przez Sejm VIII kadencji i pod osłoną nocy przyjął od nich ślubowanie. Śmiało podpisywał też kolejne nowele o Trybunale Konstytucyjnym w takim trybie, by uniemożliwić zbadanie ich konstytucyjności, dzięki czemu np dla Julii Przyłębskiej powstało nieznane ustawie zasadniczej stanowisko „sędziego pełniącego obowiązki Prezesa Trybunału”. Zasług Andrzeja Dudy jest, oczywiście, znacznie więcej, co symbolizuje ciąg medali na jego mundurze m.in. za sankcjonoanie sprzecznych z Konstytucją ustaw o Krajowej Radzie Sądowniczej, Sądzie Najwyższym i sądach powszechnych.
Ta pani tutaj to Beata Szydło, była premier. U samych początków swoich rządów zasłużyła się odmową opublikowania wyroku Trybunału Konstytucyjnego z 9 marca 2016 r. o tym, że przegłosowana przez Sejm i Senat nowelizacja ustawy o TK jest niezgodna Konstytucją. Złamała w ten sposób art. 190 pkt 2 Konstytucji, gdzie napisano, że orzeczenia TK podlegają natychmiastowej publikacji. Ten śmiały manewr taktyczny pozwolł obozowi władzy udawać, że wyroku nie było, i z zastosowaniem niekonstytucyjnej noweli, wbrew prawu oraz zasadom demokracji, przejąć pełną kontrolę nad polskim sądem konstytucyjnym.
W pewnym oddaleniu od Beaty Szydło ułożyła się ciekawa grupa. Oto na piersi premiera Mateusza Morawieckiego złożył głowę Jacek Sasin i bezrefleksyjnym wzrokiem wodzi po nadciągających z Zachodu chmurach. Obydwaj nie szczędzili grosza, by w szczycie pandemii zorganizować wybory w taki sposób, by łamały konstytucyjne zasady. W szczególności tę wynikającą z art 127 ust 1 Konstytucji: “Prezydent Rzeczypospolitej jest wybierany przez Naród w wyborach powszechnych, równych, bezpośrednich i w głosowaniu tajnym” .
Długo moglibyśmy tak krążyć wokół wzniesionej w tych dniach fortyfikacji, rozpoznając w szlachetnych piewcach wyższości Konstytucji nad europejskim prawem osoby godne Trybunału Stanu. Może tego wyraźnie nie widać, ale za ich plecami chowa się sam Jarosław Kaczyński. Trudno się do niego dopchać przez kordony policji. Proponuję, byśmy przeszli w tamten niepozorny kącik, bo państwo przyjechali z Legnicy, a tam na barykadzie siedzi wasza krajanka, posłanka Ewa Szymańska z zarzuconym po żołniersku na ramię długopisem. To ona zgłosiła do Sejmu np. wymierzony w niezawisłość sędziowską projekt ustawy kagańcowej, łamiący Konstytucję projekt ustawy o Sądzie Najwyższym i projekt ustawy pozwalającej przeprowadzić wybory kopertowe. Zachęcam, by podchodzić i prosić o autograf. Na pewno nie odmówi, bo naturę ma taką, że dla prawdziwych Polaków podpisze każdy papier.

Piotr Kanikowski

    Drukuj       Email
  • Publikowany: 1171 dni temu dnia 13/10/2021
  • Przez:
  • Ostatnio modyfikowany: Październik 13, 2021 @ 12:08 pm
  • W dziale: wiadomości

46 komentarze

  1. lustrator pisze:

    to domaganie sie pieniedzy bo nam sie nalezy z uwagi na pozyczki trzydzietoletnie to przeca gledzenie dziecka.Reszta tez na poziomie wieczornych wiadomosci TVP.

  2. lustrator pisze:

    i sadzi Pan ze on to rozumie.Jesli dotychczas nie rozumial to nadal nie zrozumie.Tak naprawde to jemu na tym nie zalezy.Gledzi i slucha ksiendza i to mu wystarcza za wszytko.

  3. DO EUROSCEPTYK Nie ma sprzecznosći. Można szanować Konstytucję i szanować prawo europejskie – to się nie kłóci. Ludzie, którzy -jak Pan twierdzi – “do niedawna” bronii Kontytucji, nadal jej bronią, powołując się chociażby na art. 91. ”
    1. Ratyfikowana umowa międzynarodowa, po jej ogłoszeniu w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej, stanowi część krajowego porządku prawnego i jest bezpośrednio stosowana, chyba że jej stosowanie jest uzależnione od wydania ustawy.
    2. Umowa międzynarodowa ratyfikowana za uprzednią zgodą wyrażoną w ustawie ma pierwszeństwo przed ustawą, jeżeli ustawy tej nie da się pogodzić z umową.
    3. Jeżeli wynika to z ratyfikowanej przez Rzeczpospolitą Polską umowy konstytuującej organizację międzynarodową, prawo przez nią stanowione jest stosowane bezpośrednio, mając pierwszeństwo w przypadku kolizji z ustawami.”

  4. do lustrator pisze:

    i jeszcze idioci i na koniec amen skad taki zwrot o 180 stopni ale stanu umyslu i poziomu chamstwa i agresji slownej nie ukryjesz kau

  5. lustrator pisze:

    amen idioto.

  6. do lustrator pisze:

    konkluduje Izabela Leszczyna ten motloch z Polski wedlug lustratora i koscielne zadupie buszujace w zbozu matolki itp itd pani Izabela Leszczyna jest z Polski czyli nalezy do MOTLOCHU jak to stwierdzil zastepca przewodniczacego UE chyba ze jest z ELIT wtedy nie jest Polka.

  7. lustrator pisze:

    aaa niech eurosceptyk tez cos ma .Z tym da rade a i unia nie bedzie wtracac sie nawet po swoje pieniadze.>>>>>Leszczyna ostrzega, że “mętny budżet” da władzy możliwość przepuszczenia pieniędzy podatników.
    – Strumienie środków poza budżetem właśnie temu służą: że PiS rozdaje nasze pieniądze komu chce, kiedy chce, ile chce i jak chce. W praktyce często trafiają one do członków PiS, ich rodzin, znajomych, a przecież powinny trafiać do ludzi, choćby na ochronę zdrowia, edukację, usługi publiczne. Mętny budżet to zaproszenie do kradzieży pieniędzy podatników – konkluduje Izabela Leszczyna.

  8. lustrator pisze:

    Budżet 2022 jest mętny. Umożliwi władzy kradzież pieniędzy”. Leszczyna wskazuje pięć oszustw PiS.V
    1Galopujący wzrost cen, a w konsekwencji coraz mniej pieniędzy w naszym portfelu – tak w praktyce przejawia się inflacja. Projekt budżetu na 2022 rok zawiera prognozę jej poziomu. Zdaniem posłanki Leszczyny rząd PiS zaniżył inflację, jaka czeka Polaków w nadchodzących miesiącach.
    2Rząd dalej nas oszukuje. Twierdzi, że wydatki na zdrowie będą powyżej 5 proc. Produktu Krajowego Brutto, a nawet że wyniosą 5,75 proc. PKB. Na czym polega to oszustwo? Pod presją lekarzy rezydentów rząd przyjął ustawę, że nakłady na zdrowie będą wzrastać, ale uwaga: one nie wyniosą 5,75 proc. PKB aktualnego w 2022 roku, tylko z 2020 roku. A co się wtedy wydarzyło? W 2020 roku mieliśmy pandemię, lockdowny i recesję. Rząd sprytnie wylicza sobie ile pieniędzy da na zdrowie opierając się na PKB, które jest o 400 mld zł mniejsze niż to, które będziemy mieli w przyszłym roku – wyjaśnia Leszczyna.
    3 Przecież widzieliśmy billboardy w całej Polsce: 770 mld zł dla rodzin, dla miast, miasteczek i wsi. I co? I nic. PiS te pieniądze sprzątnął ludziom sprzed nosa. W ustawie budżetowej nie ma w ogóle zaplanowanych pieniędzy na te wielkie inwestycje z Krajowego Planu Odbudowy, które miały napędzić polską gospodarkę, które miały nam pozwolić odbić się z tego dna po pandemii – przypomina Leszczyna.
    4 W budżecie nie widzimy ponad 300 mld zł, które rząd pożyczył, ale te pożyczki są poza budżetem, bo rząd boi się, że przekroczy konstytucyjny próg zadłużenia. A więc rząd chwali się mikrodeficytem, mówi że jest świetnie, bo ma tylko 30 mld zł deficytu, a finanse publiczne są w dobrej kondycji, tymczasem zabrakło nam ponad 300 mld zł. Dlatego rząd zaciągnął kredyty w Banku Gospodarstwa Krajowego, w Funduszu Rozwoju… To kolejne oszustwo tej władzy – ocenia posłanka.
    5Wydawanie pieniędzy podatników bez kontroli Sejmu
    Posłanka Izabela Leszczyna przypomina wyniki kontroli NIK, która ustaliła, że pieniądze z Funduszu Sprawiedliwości zamiast do ofiar przestępstw trafiały do kieszeni ludzi zatrudnionych przez rząd do przeglądania memów internetowych i czytania książek Andrzeja Sapkowskiego. Wszystko po to, by tropić w nich motywy antykatolickie.

  9. lustrator pisze:

    eurosceptyka sobie daruje bo widac ze to maliniak buszujacy w zbozu

  10. lustrator pisze:

    masz jeszcze jakies senasacje pajacyku niezgodne z prawda ani nawet z rozumem? Takie jak to ty jako entuzjasta UNii milujacy eurosceptyka.

  11. lustrator pisze:

    ies.Jak powiedział były prezydent Aleksander Kwasniewski u pani Olejnik unia wykracza po za swoje kompetencje i trzeba rozmawiac negociowac.Poddal tylko pod dys>>>typowy przyklad ciemnego luda i jego przyklejenia do telewizorka.A to co powiedział Kwasniewski na prawde w wywiadzie.
    Aleksander Kwaśniewski był gościem Renaty Grochal w programie “Onet Opinie”. Były prezydent wypowiedział się na temat ostatniego orzeczenia Trybunały Konstytucyjnego, który po rozpoznaniu wniosku prezesa Rady Ministrów, uznał, że przepisy europejskie w zakresie, w jakim organy Unii Europejskiej działają poza granicami kompetencji przekazanych przez Polskę, są niezgodne z Konstytucją RP.

    Politycy obozu władzy twierdzą, że Unia Europejska “zaczęła się rozpychać poza kompetencje, które przyznaliśmy jej w ramach traktatów”. Z takim stwierdzeniem nie zgadza się Aleksander Kwaśniewski.Nie jest prawdą, że Unia działa poza traktatami. Polska zachowuje swoją suwerenność w tych ramach, w których określa to Konstytucja (…) To wszystko to polityczny werdykt, który ma pomóc w przeprowadzeniu tej pseudo-reformy sądowej – stwierdził gość “Onet Opinie”.

  12. lustrator pisze:

    zebys jednak nie siadł od razu na dupie ze szczescia zapoznaj sie ze sposobem dzialania prokuratury i jej wybierania obecnie i jakie sa tego konsekwencje a to siadziesz od razu ze szczescia.Bez tego moj ty szczesciarzu nie ruszysz ani kroku.

  13. do lustrator pisze:

    Do eurosceptyka.Masz racje podajesz konkretne przyklady.Tylko poniesiesz konsekwencje takich pogladow jako motloch ciemny lod z koscielnego zadupia.Jak powiedział były prezydent Aleksander Kwasniewski u pani Olejnik unia wykracza po za swoje kompetencje i trzeba rozmawiac negociowac.Poddal tylko pod dyskusje sposob w jaki robi to opcja rzadzaca

  14. lustrator pisze:

    u. Dlaczego wciąż funkcjonuje monarchia sędziowska skoro w ramach trójpodziału władzy każda władza sprawowana z nadania suverena przez tego suverena ma być kontrolowana?>>>na poczatek zacznji nauke od tego. Dobrze jest zapoznac sie ze sposobem funkcjonowania sedziow w PRLu .Moze to ci sie przyda do zrozumienia.

  15. lustrator pisze:

    tyle chopecku ze w tym pisaniu masz tyle bzdur ze nikt ci na to nie odpowie bo przypomni to rozmowe z cieciem z pralni..Po prostu musisz juz cos wiedziec…na poczatek.

  16. eurosceptyk pisze:

    Panie Piotrze,

    Problemem nie jest złe prawo, a wyłącznie jego złe stosowanie a czynią to wciąż ci sami od lat sędziowie! Wszyscy od lat mówią o miałkości sądownictwa, ale nikt nie przeprowadził jego racjonalnej reformy wprowadzającej transparentny system dyscyplinarny i awansu. Dlaczego wciąż funkcjonuje monarchia sędziowska skoro w ramach trójpodziału władzy każda władza sprawowana z nadania suverena przez tego suverena ma być kontrolowana?

    Do niedawna broniono Konstytucji zarzucając rządzącym jej łamanie w sytuacji gdy zły przykład z obsadą TK dał Rzepliński.
    Dzisiaj Konstytucja jest teraz passe, a ważne jest prawo UE?
    Skąd ta zmiana? Bo komuś jest tak wygodniej!

    Polska zgodziła się na zaciągnięcie przez UE trzydziestoletniego kredytu na wsparcie państw UE i teraz ma nie być beneficjentem tego programu, bo komuś się wydaje, że wyrok TK łamie praworządność? W jaki konkretnie sposób?
    Nawet jeżeli ten wyrok budzi kontrowersje to są to nasze polskie problemy, które nie mogą wywoływać retorsji finansowych ze środków, które łożymy do wspólnego budżetu, bo zaczyna to być wyzysk….

    Dlaczego w programie odbudowy Hiszpania, która ma taką samą ilość mieszkańców ma otrzymać 3x większą pomoc niż Polska?
    Dlaczego dopłaty na niemiecką świnię są cztery razy większe niż do polskiej? Mamy zamknąć kopalnię, ale elektrownia przy niej działająca ma dalej funkcjonować zasilana węglem z pobliskiej niemieckiej kopalni, która jako głębsza zabiera więcej wód gruntowych niż polska!

    Gdzie jest deklarowana w traktacie UE równość podmiotów i praw?

    Ma Pan racje, politycy każdej z opcji nie są elitą społeczeństwa tylko jego degrengoladą ….
    Władza deprawuje każdego !!!

  17. do lustrator pisze:

    Moze redaktor napisze i wytlumaczy w moje trzy grosze czy jest motlochem czy nalezy do elit moze wytlumaczy pan tak poprostu synonimy tych slow i czy wytlumaczy pan to mieszkanca unii zeby bylo politycznie poprawnie bo narodowi polskiemu bedzie brzmialo zle.Z wyrazami szacunku obywatel Polski bedacej w strukturach unii z czego jestem zadowolony

  18. lustrator pisze:

    moj ty biedaku czy ciemny lud to juz motloch czy jeszcze nie to juz pytaj kurskiego mejlem.

  19. lustrator pisze:

    ciemny lud jak zwykle nie lapie. Elity czy normalni ludzie wiedza jak sa dobierani sedziowie i prokuratorzy w swiecie zachodnim w tzw demokracji.I ci nie musza uczyc sie z wywiadu Niemki.Reszta czyli ciemny lud powinien ale jak widac dalej nic .Motloch tak ma.I wystarczy mu telewizor.

  20. do lustrator pisze:

    zastepca przewodniczacego UE udzielil wywiadu dla motlochu z Polski cyt lustratora

  21. do lustrator pisze:

    pytam omnibusa zeby wytlumaczyl kto to jest motloch polski jak napisales.a pan panie redaktorze nalezy do polskiego motlochu.ponoc w niemczech udzielaja wywiadow dla motlochu z polski moze warto cytowac

  22. lustrator pisze:

    spytaj sie kurskiego bo to on puszcza ci te kawalki dla ciemnego luda.On wie,

  23. do lustrator pisze:

    znaczenie slowa motloch polski wytlumacz albo spytaj pana redaktora moze wytlumaczy jak krowie na rowie

  24. do lustrator pisze:

    a elita to ty

  25. lustrator pisze:

    to chiba ty tyle ze trzeba dodadc ciemny.Kurski to nazwał.. ciemny lud to kupi.Tak wiec to na pewno ty.

  26. lustrator pisze:

    za PWN>>>>.lud, masy (w odróżnieniu od elity)»

  27. lustrator pisze:

    od razu zalapales ze to do ciebie czy nadal masz watpliwosci.Moze to bylo do kogo innego.

  28. do lustrator pisze:

    w konstytucji mamy zapisane ze jestwsmy motlochem

  29. do lustrator pisze:

    Prosze o przyklady kto nie jest motlochem.Moze pan panie redaktorze poda takie przyklady.

  30. do lustrator pisze:

    Motloch z Polski brawo.A w Polsce kto nie jest motlochem.Twoje chamstwo prostota jest na najwyzszym poziomie.

  31. lustrator pisze:

    Caly swiat wie oswiec koscielne zadupie>>>.biedaku tu moj.Byla wypowiedz zastepcy przewodniczacego UE niemki w formie wywiadu dla motlochu z Polski.Tutaj cytowane.Tam bylo wyjasnione jak jest w Niemczech.Ale jak nieboze zajmuje sie nie tym co powinien ,na zebrania rady nie chodzi to dalej siano w glowie.

  32. do lustrator pisze:

    Caly swiat wie oswiec koscielne zadupie

  33. lustrator pisze:

    kie zapytanie panie redaktorze.To jjak ubliza wyzywa lustrator vel dupa jas to demokracja czy zwykle chamstwo i prostactwo.A moze mowa nienawisci.>.alez to tylko nasladownictwo nieboze.Robiem co mogiem zeby kopiowac TVP info.

  34. lustrator pisze:

    cialbym znac pana zdanie jak ma sie wybierac sedziow i kto zeby chociaz w minimalnej wiekszosci ludzie mieli poczucie ze jest sprawiedliwie.Zna pan taki system>>>Panie Redaktorze widzi pan ze biedak juz nie daje rady.Caly normalny swiat wie a ten nie.

  35. do lustrator pisze:

    Pan pisze o traktowaniu konstytucji instrumentalnie.Tej konstytucji ktorej rzekomo tak broni tak zwana opozycja.A jak traktuje ta konstytucje PO i inne tak zwane demokratyczne srodowiska.Tylko tak na marginesie Tusk z Kaczynskim kiedys przyjaciele a teraz kazdy ma inna sprawiedliwosc i inna konstytucje panu do ktorej blizej tak procentowo.I chcialbym znac pana zdanie jak ma sie wybierac sedziow i kto zeby chociaz w minimalnej wiekszosci ludzie mieli poczucie ze jest sprawiedliwie.Zna pan taki system

  36. do lustrator pisze:

    A moze to pan doktor nauk czy nieuk medycznych ktory udziela porad medycznych z zakresu psychiatrii przez portal 24.legnica.

  37. do lustrator pisze:

    I jeszcze takie zapytanie panie redaktorze.To jjak ubliza wyzywa lustrator vel dupa jas to demokracja czy zwykle chamstwo i prostactwo.A moze mowa nienawisci.

  38. lustrator pisze:

    no co tam bezradny ..Cwicz dziura rosnie

  39. lustrator pisze:

    Bo przeciez skład trybunalu z muszynskim bylym SB kiem czy piotrowiczerm bylym komunistycznym prokuratorem , czy prezes pania ktora nikt nie chcial w pracy bo sobie nie radziła z uwagi na swoj poziom wyksztalcenia, przeca to tez tylko przypadek.Tyle ze Boski .

  40. lustrator pisze:

    a pani prezes z mezem ambasadaorem w niemczech to po prostu tak wyszlo bo maz byly SBek jest nie do zastapienia.Procentowo to jest jak kieliszek wodki do pol litra.Jak ja lubiem idiotow polskich.

  41. lustrator pisze:

    aczowi PO sedzia Rzeplinski ktory wyszedl z siedziby w towarzystwie notabli tej formacji napewno liczyl by pan na spra>..no coz mial poczekac az przyjedzie druga winda.A Kaczynski zdychał z glodu i juz nie mogl czekac z tym obiadem wiec wtargnał do prezes..

  42. lustrator pisze:

    tak w skrocie to mozna strescic glupote tych panow polskich w prosty sposob. …Bedzie jak było tylko jeszcze gorzej….To filozofia idioty jak widac bardzo pasujaca motlochowi.Bo na razie motlochu to nie dotyczy.

  43. do lustrator pisze:

    Nie ten level powiada pan.Zalezy tez w jakim rowie stoi krowa czytaj krowy.Mi pan nie musi tlumaczyc co kto zrobil i w jakich procentach.Jak by orzekac mial w pana sprawie przeciwko dzialaczowi PO sedzia Rzeplinski ktory wyszedl z siedziby w towarzystwie notabli tej formacji napewno liczyl by pan na sprawiedliwy wyrok.Tak samo jak by miala orzekac pani Przylebska odkrycie towarzyskie Kaczynskiego wyroki napewno byly by sprawiedliwe przeciwko panu.Widzi pan roznice dla pana procentowo.A sprawiedliwy i rzetelny proces gwarantuje nam konstytucja.

  44. lustrator pisze:

    Alez Panie Redaktorze to ze nie rozumie to jest poza wszelkimi watpliwosciami.Nie mozna go jednak obwiniac bo czlowiek dopiero cwiczy.A ze powoluje sie na plaskosc ziemi czy ciazenie powszechne ze nie powiem ze nawet na Tuska i Nowaka ???A co moze wiecej jak nie siega pamiecia dalej i nic nie rozumie obecnie.Tak na marginesie w tamtych czasach nie bylo problemu z Unia Europejska i jej przepisami widocznie Miller i Tusk mieli to przegadane w piwnicy w Genewie przy marihuanie .No i z Merkel ma sie rozumiec.Taki mamy klimat z tym panem radnym z Zagrodna ale to dobrze bo prowadze juz lata cale badania na glupota polska a to jest dobry element tej ukladanki.

  45. DO DO LUSTRATOR. Pan nie rozumie. To dawno nie jest ten poziom, na którym można się było oburzać, że sędzia ma/utrzymuje kontakt towarzyski z politykiem. Ten level jest już dawno za nami. Jak Pan prosi, by mu wyłożyć wszystko jak krowie na rowie, to: mój felieton traktuje o instrumentalnym traktowaniu Konstytucji przez polityków, którzy wielokrotnie i w zasadniczych dla ustroju sprawach łamali zapisy Konstytucji, zdewastowali nieodwracalnie Trybunał Konstytucyjny podporządkowując go własnym interesom politycznym, a obrońców Konstytucji ciągali po komisariatach i prokuratorach.

  46. do lustrator pisze:

    Moze byc rzetelnie i obiektywnie.Moze tak o czasach rzadow Tuska.Julia Przylebska odkrycie towarzyskie Kaczynskiego.A co robili Rzeplinski i Gersdorf w siedzibie PO.Czyzby spotkanie towarzyskie.I czy to ta strona czy tamta kto cierpi.Odpowiedz-obywatel.I ludzie maja byc pewni ze tamci orzekali zgodnie z prawem a inni nie.A ponoc wszystko to nazywa sie niezawislymi sadami.Teraz taki przyklad panie redaktorze.Sprawa Sławomira Nowaka i juz nie chodzi tu czy winny czy niewinny.Jezeli go skaza to bedzie wyrok polityczny bo jak stwierdzil Donald Tusk ze to jest wiezien polityczny.Jak uniewinnia to byly premier z usmiechem na twarzy powie a nie mowilem ustawka polityczna.Gdzie jest prawda i co ma myslec o tym zwykly obywatel.Czy to pis czy inni takie samo dziadostwo pokazywane przez tvp i tvn tylko inna ocena dziadostwa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


* Wymagany

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

You might also like...

kupaj maciej

Prezydent Legnicy Maciej Kupaj podsumował rok 2024

Read More →